Eindelijk

Eindelijk...

Ik ben weer thuis!!

Inmiddels heb ik al weer 2 nachtjes in mijn bedje geslapen.

Mama, papa, Merel en Maikel hebben mij opgehaald van het vliegveld. Natuurlijk met welkomstknuffeltje, roos en ballon. Omdat mama huilend achter het glas stond, ben ik maar zonder koffers naar de aankomsthal gerend. Die koffers gingen we later maar ophalen.

Heerlijk kerst vieren, Nederlands eten eten en samen zijn met de mensen die ik zo ongelofelijk gemist heb.

Ik wil jullie graag bedanken voor alle support en leuke reacties. Echt helemaal te gek dat jullie het zo goed bijgehouden hebben. Ik vond het erg leuk om mijn reis met jullie te delen.

Ik ben in deze maanden zelfstandiger geworden, veel geleerd, veel kunnen doen voor andere mensen en erg veel gezien. Ook heb ik ongelofelijk veel leuke mensen leren kennen, waar ik helaas weer afscheid van heb moeten nemen.

Maar één ding is zeker: Ik had deze ervaring voor geen goud willen missen. Ik zou het zo weer gedaan hebben.

Bedankt allemaal, en een fijne kerst voor iedereen!

Reacties

Reacties

Robin

Heey Les!

Welkom terug!
Kom je uit het warme Afrika hier meteen in die witte koude pokkezooi XD
Wat heb je gemist (in grote lijnen): We hebben een kabinet (VVD-CDA met steun van PVV), PSV staat bovenaan in de competitie, Feyenoord staat in het rechterrijtje (waar het thuishoort ^^ ), uhh en vast nog veel meer ;-) Dat waren de minst interessante dingen!
Maar, gelukkig dat je weer terug bent in Nederland! =D

Groetjes en een knuf ;-)

Tim

Inderdaad, welkom terug!! Tot snel!

Kees van Bergeijk

Hoi Lesley,

Chapeau!!!!
Fijn om te lezen dat je weer heelhuids thuis bent.
Chapeau, omdat jij deze klus met de andere personen maar mooi geklaard hebt. Ongetwijfeld dat je als mens gegroeid bent in die periode. Je weet de waarde van de dingen die je hier hebt veel beter in te schatten als je na een aantal maanden weer terug bent.
Ja die "gekke" was betrooken bij jouw reis. Dat komt omdat ik het heel erg goed vind als jonge mensen zoiets doen zoals jij.
Entrenous, je moeder had toch geen uien op zak? Geintje
Lesley, als afsluiting wat mij betreft, je hebt een welverdiende vakantie verdiend. Geniet van de mensen waar je om geeft. Doe dat vooral met de kerstdagen. Ik ken die mensen niet allemaal maar ik weet wel van degene die ik ken dat ze heel goed in elkaar steken en altijd klaar staan. Ook voor hun chapeau.

Overigens moet je wel effe tegen je zus zeggen dat ik binnenkort een hartig woordje met haar wil wisselen.
Ze heeft haar geluk gezocht in St Oedenrode terwijl dat veel dichter in de buurt had gekund namelijk in de Dr. Desainlaan.

Ik sluit af met jullie allemaal een fijne kerst toe te wensen. Een goed en gelukkig 2011.

Kees en de andere Bergeijkjes

Loes

Heey Lesley!
Wat fijn dat je weer helemaal heel en zo voldaan weer thuis bent! Ik ben wel een beetje heel erg jaloers dat je zo veel fantastische dingen hebt meegemaakt en hebt gezien. Wat een mooie ervaring die je nooit zal vergeten.
Ik hoop je snel weer te zien en dat je je allerleukste ervaringen 'live' kunt vertellen!
xxx en alvast een super jaarwisseling gewenst!
Loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!