Diani Beach

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt weer voor alle leuke reacties!

Ik dacht misschien is het leuk om nog even wat van mezelf te laten horen.

vandaag gaan we afscheid nemen van Chris en gisteren hebben we doei gezegd tegen Kisanet. Dat zijn de laatste 2 mensen waar we afscheid van moesten nemen. Morgen komt papa al naar Kenia toe. Wat zal ik blij zijn als ik hem weer kan zien.

We hebben het hier ontzettend naar ons zin. Erg luxe ook, want elke ochtend wordt het ontbijt klaargemaakt en mijn was wordt nu zelfs gedaan. Gekkenwerk eigenlijk.

We hebben al erg veel gedaan hier in Diani Beach en Mombasa. We zijn gezellig uit eten geweest, hebben geshopt, naar het strand geweest, Mombasa bezocht, visum verlengt, Fort Jesus bezocht, Harry Potter gekeken in de bioscoop, films gekeken op de laptop van Chris en erg veel gezwommen in het zwembad van de villa.

Dat was zo ongeveer de samenvatting van deze week. Ik zal weer kijken of ik wat leuke foto's online kan zetten voor jullie. We zijn namelijk ook vanochtend om 6 uur naar het strand geweest voor de zonsopgang.

Liefs uit Kenia en hopelijk kan ik nog wat van me laten horen als ik op safari ben.

xxx

Reacties

Reacties

Anita, mama Stijn

Over precies 12 uur stappen we in de auto om je papa op te halen !!De eerste malariatablet hebben we op !
Tot nu toe nog geen vertraging gemeld van de vlucht, maar je weet nooit,want gisteren was het weer een puinhoop met de NS en ook op schiphol!! WE KOMEN ERAAN MEISSIE !!! VETTE KNUFFEL VOOR JUL;LIE TWEE;ANITA

Corry Huffenreuter

Hallo Lesley, ik heb genoten van je reisverlslagen en foto's. Het zal een geweldige ervaring voor je zijn geweest. Geniet nog maar van een paar weken samen met je papa in dat verre land.
Lieve groet,
Corry

monique

Hoi Lesley, ik heb weer genoten van je verhalen en je foto's. wat een prachtige zonsopgang daar in kenia. Ik hoop dat je papa al onderweg is naar je. Het is hier in nederland bar en boos met het weer. Sneeuw vorst, dooi en mist we hebbben het allemaal. Ik begrijp dat je het erg naar je zin hebt. Fijn dat je na weken zonder enige luxe nu een beetje verwend wordt. Geniet van de weken dat je nog in kenia bent veel plezier op safari. ik hoop je snel weer te spreken.

Mieke (mama van Lesley)

Update, De ouders van Stijn en henk zijn geland in Mombasa,Lesley zou Lesley niet zijn als ze niet dwars door de douane heen Henk in de armen sprong,het was een geweldig weerzien,daarna zijn ze naar het hotel gegaan en stond het eten klaar.
Heel veel plezier allemaal,morgen gaat de safari beginnen,Oh ja Lesley,hou je papa in de gaten he tussen die wilde dieren,je kent hem hij is zo nieuwsgierig Veel plezier en een hele dikke kus voor allemaal Mieke XXxxXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!