Mijn allerlaatste berichtje uit Kitui

Hoi allemaal,

Hier istie dan.. Het laatste berichtje uit Kitui. Over precies 7 uur ben ik net vertrokken uit Kitui en zit ik 10 uur lang in de bus naar Mombasa. Uiteraard zal ik vanuit Mombasa nog wel iets van mezelf laten horen en hopelijk kan ik ook tijdens de safari laten weten hoe het met ons gaat.

Het gaat beter met me. Mijn darmen zijn nog niet helemaal in orde, maar het gaat beter.

We hebben afscheid genomen van iedereen. Het afscheid nemen van Dorcas viel me het allerzwaarst. Ik ga haar en de baby echt ontzettend missen. Onze laatste afscheidslunch was erg gezellig.

Gisteren zijn we nog naar het center geweest waar Renske en Jolanda werken met kinderen die thuis niet meer welkom zijn. Dat was ook echt weer een bijzondere ervaring en erg leuk om gezien te hebben. We hebben erg leuke foto's gemaakt, maar die kan ik helaas niet meer online zetten. Misschien dat dat in Mombasa nog een keer lukt.

Na een afscheidsdiner met z'n allen bij Bavaria, was het dan toch echt mijn laatste nacht in mijn bedje in Kitui. Erg raar, want dat is toch wel echt mijn eigen bed geworden en ondanks dat we elke ochtend zo vroeg wakker gemaakt werden door de herrie, heb ik er wel ontzettend lekker in geslapen elke nacht.

Voor nu is het tijd om te gaan. Alles is ingepakt, inclusief alle souvenirs, en we zijn klaar om te vertrekken. Na een week in Mombasa, komt mijn papa op 6 december. Dan hebben we nog 2 weken safari en zal papa op 21 december weer terugvliegen. Op 22 december vliegen Stijn en ik samen terug en kan ik eindelijk weer mijn gezinnetje en vriendje knuffelen.

Misschien ook wel leuk om te weten dat het nog steeds super goed gaat tussen Stijn en mij en dat we waarschijnlijk gewoon als vrienden thuis komen ;).

Groetjes uit Kitui

Reacties

Reacties

Tim

Wat gaat het snel zeg, hele goede safari gewenst! :)

Papa

De laatste tijd, met het in zicht komen van het einde van het project en het intreden van een soort sleur, hadden jullie het gevoel dat het wel lang genoeg geduurd had. Maar als het dan zo ver is dan valt het toch wat tegen. 'Scheiden macht Leiden, Abschied tut Weh' zeggen ze in Duitsland. En zo is het ook. Maar over een paar dagen ben je dat wel vergeten en in de zon in Mombasa ziet de wereld er weer anders uit.
Een heel goede reis naar Mombasa en we horen wel weer hoe het daar is. Groetjes aan de rest.
Kus Papa

Loes

Heey!
Heel veel plezier op je vakantie!! Geniet er lekker van!
xxx

Rick

Heey Lesley!

Nou zo te horen heb je toch een gezellig afscheid gehad ondanks dat moeilijk is.
En je begint weer beter te worden!

Ik wens je heel veel plezier in mombasa en met de safari!
En geniet er van!

Tot in Nederland!
Kus,
Rick

monique

Hoi Lesley, Fijn dat het weer wat beter met je gaat, wel een gek idee dat je weg gaat uit kitui en dat je avontuur in mombasa nog heel even verder gaat. Heb je daar nog werk te doen of wacht je daar alleen op je pa. Tof dat jullie met z'n allen nog een afscheidsdiner hebben gehouden, deze mensen zul je waarschijnlijk nooit meer vergeten. het zou wel leuk zijn als je vanuit nederland nog contact kan houden met dorcas en haar baby zij hebben zo'n indruk op je gemaakt. Voor de aankomende tijd wordt het voor jou alleen maar leuker lekker op safari met je vader wat zul je een hoop zien en beleven. ik hoop dat je nog een super leuke tijd hebt. Voor de laatste info uit driebergen het is hier wit .. heel wit net als de rest van nederland, vandaag hoorde ik dat de gevoelstemperatuur in nederland deze week op -15 graden komt ! wij maken ons dus op voor een koude week en ......... sinterklaas. Lieve leslie heel veel plezier in mombasa en met de safari dikke knuffel van monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!