Villa Diani Beach

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn en niet te jaloers zullen worden:

Hij staat ook tussen mijn video's op mn blog.

Na zo'n 9 uur in de bus te hebben gezeten, zijn we dan eindelijk in Mombasa aangekomen en is onze vakantie begonnen en stage afgelopen. We hebben al gezwommen, boodschapjes gedaan, lekker geluncht en ontbeten en ik heb pannenkoeken gebakken. Dalijk gaan we lekker filmpje kijken. Wauw, wat is dit vet!

Loes

AAAAHHH!!!!
Jazeker ben ik jaloers!!!! En het vriest hier niet alleen Stijn, er ligt zelfs sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook wel heel erg mooi natuurlijk. Misschien kunnen we nog wel gaan schaatsen!
Het ziet er echt prachtig uit joh! Geniet er lekker van.
Heeft Stijn nog gewonnen met schaak? Anders gaat zijn reputatie wel een beetje af he.. ;)

xxx uit het bevroren NL!

Lesley

Stijn heeft net zijn potje verloren ;) Weg reputatie haha

nick

hier lijkt het wel -40 graden :P maar wel mooie witte wegen en daken (ikke blij dat ik de straat niet op hoef :D)

Stephan

He Lesley!

Wat heb ik genoten van je Blog. Ik volg het nu al een hele tijd, maar nu was het tijd om eens even wat neer te zetten.

Of ik jaloers ben? JAZEKER! Of het hier lekker weer is? ECHT NIET. Veel te fris. We kunnen hier alleen maar dromen van die heerlijke temperaturen die je daar hebt.

Ik hoop je hier weer eens snel te zien. En al je verhalen te horen. Je kan er inmiddels wel een boek over schrijven denk ik ;)

Groeten, uit het hele koude Nederland.
Stephan

Marthe

Wauw!!! Dat ziet er echt helemaal top uit :D

Geniet er lekker van, je hebt het verdiend!

Liefs,
Marthe

jet

Hallo Lesley

je kent mij wel niet maar ken je moeder goed en volg je site al een tijdje.
Het ziet er prachtig en geniet er maar lekker
van.

groetjes Jet

Fred Schuurkes

Ik heb je berichten gevolgd en met belangstelling gelezen.
Kenia lijkt me een onvergetelijke ervaring.
Nu heel veel plezier samen met je vader,

Groeten,
Fred

oma en rubin

hoi lesley,

het is er erg mooi waar je nu zit. hier zijn we sneeuw aan het ruimen en het is hier erg koud eindelijk is je papa in aantocht, je zult wel blij zijn als hij er is. heel veel plezier samen en tot 23 december dan kunnen we jou weer in onze armen sluiten. veel liefs van oma en mij doei xxx