Afscheid en laatste dingetjes

Hoi allemaal,

Sorry dat ik al even niks van me heb laten horen. Ik ben de laatste dagen ziek geweest. Al het eten en drinken dat ik naar binnen kreeg, kwam er op een of andere manier meteen weer uit. Was niet echt fijn. Na paracetamol, ORS en Norit, ben ik aan een kuurtje begonnen dat Sebastiaan toevallig bij zich had en het begint te werken.

Aankomende zondag pakken we de bus naar Mombasa. Ik merk echt al dat we hier klaar zijn en weg kunnen. We hebben ontzettend veel zin in onze vakantie. Ik kan ook echt niet geloven dat mijn vader al maandag over een week komt. Ik heb er echt super veel zin in.

Er zijn de laatste tijd nog wel wat leuke dingetjes gebeurd. We zijn namelijk op visite geweest bij Dorcas thuis. Wat een ervaring. Door een mooi groen (door het regenseizoen) weggetje naar een groepje huisjes. We werden super hartelijk ontvangen en de oma van Dorcas pakte mij vast en knuffelde mij. Wat ontzettend leuk om te zien hoe zo'n familie dicht bij elkaar samen leeft. Alle familieleden kwamen een handje geven en gingen daarna buiten zitten, in de schaduw. Dorcas kocht cola voor ons en we mochten Elizabeth vasthouden. Ze is echt heel erg mooi en lijkt al een stuk ouder dan toen ik haar voor het eerst vasthield. Dorcas vond de kleertjes ook helemaal geweldig. Ik zal de foto's uploaden ;).

Vanmiddag nemen we Dorcas (met Elizabeth) en Hope mee naar Bavaria als afscheid. Dorcas heeft daar nog nooit gegeten. Het zal wel erg moeilijk zijn om afscheid te moeten nemen, maar het hoort erbij..

Wist je dat:
- De beesteninvasies die we steeds hebben, dat dat termieten zijn..
- Die op het licht afkomen en daarna hun vleugels verliezen...
- Ze daarna verder kruipen om te paren in een donker hoekje..
- We ze voordat dit kon gebeuren, al lang dood hadden geslagen..

- We afgelopen week elke ochtend om 5 uur wakker zijn gemaakt door een haan..
- Dat we die haan zelf gekocht hadden..
- Dat hij gelukkig donderdag(gisteren) opgegeten is..
- Dat dat niet door mij gebeurde, omdat ik al 4/5 dagen niks binnen heb kunnen houden.

- We aankomende zondag naar Mombasa gaan met de nachtbus
- We daar naar een villa in Diani Beach gaan
- Dat ze daar prachtige witte stranden hebben
- Dat we een persoonlijke schoonmaakster/kok hebben in onze villa
- Dat we een zwembadschoonmaker hebben, want ja we hebben ook een zwembad bij de villa
- Dat we een tuinier hebben
- Dat we een guard hebben
- Dat we er ongelooooofelijk veel zin in hebben
- Maar dat ik bang ben dat niet alles in mijn koffer zal gaan passen

- Dat alle Nederlanders sinds vandaag weg zijn, behalve ons huisje
- Dat alles weer koek en ei is in ons huisje en dat de deur gewoon weer netjes hangt waar hij hoort
- Dat gisteren ons water afgesloten is, omdat blijkbaar de rekening niet betaald was ?!

Dat was het weer voor eventjes. Ons project is netjes afgesloten, we gaan alle documenten versturen en ons certificaat ophalen bij SASOL.

Zondag komt mijn laatste blogberichtje uit Kitui..

Liefs uit Kenia

Reacties

Reacties

Maikel

Hoi schat,

Fijn dat je Elizabeth nog even hebt kunnen zien! Heel veel plezier op vakantie in je prachtige villa en alvast op safari.

Je hebt het verdiend

Gerry ( Govers )

Hoi Lesley

Ik hoop dat je voor dat je vertrekt weer opgeknapt bent en dat je kunt gaan genieten in je luxe villa, ik heb de foto's bekeken bij je pa en dat ziet er goed uit. Je hebt er een heel mooi verslag bij gehouden en ik heb het van het begin af bij gehouden, prachtig hoe je het kunt verwoorden allemaal, iets wat ze je nooit meer af kunnen nemen.
Geniet samen met je Pa en de rest van je laatste weken en we horen het wel hoe het jullie vergaat daar in dat verre landje.
Maar eerst lekker even genieten van al de luxe.

Mama

Hoi meiske,ja de laatste loodjes,en afscheid nemen,dat zal erg zwaar voor je zijn.Ben blij dat de medicijnen aanslaan,en hoop dat je weer een beetje kan eten,wel goed blijven drinken he?Hier gaat alles alles goed,en papa is al bezig aan de voorbereidingen . Morgen nog wat laatste dingen kopen.Leuke foto,s weer op je blog,iedereen kan heerlijk genieten van de dingen die jij daar allemaal meemaakt.Geniet volgende week van je welverdiende vakantie,de week erop is papa er,samen met Anita en Marcel.Spreek je snel weer. Love you,dikke kus Mama xxxXXXxxx.

Anita

Hoi Lesley.
Wat gaat de tijd ineens hard zeg !!Jullie vertrekken al bijna naar Mombassa,en dan komen wij er al weer aan !!
Geniet maar lekker in de villa, jullie hebben het verdiend !
Hier is het koud en gaat het licht vriezen,dus als wij landen kan het verschil wel 30 graden zijn !!! Ongelovelijk....
Hopelijk knap je helemaal weer op, en goed blijven drinken meissie! knuffel, ook aan Stijn, Anita

Rick

Hey Lesley!

En dan zit het er al weer op.
Ging snel zeg!
Het afscheid etc is nooit leuk helaas..

Maar wat wel weer heerlijk is..
De vakantie en de safari! ;)
In een villa die zo luxe is.. toe maar! :D

Hier gaat het van het weekend sneeuwen zeggen ze.
Ongeveer 1,5 cm sneeuw beweren ze.
Ben benieuwd haha

Ik wens je nog veel plezier daar
En tot je volgende blog! ;)

Kus,
Rick

p.s. Leuk die foto's van het bezoek bij Dorcas!

Papa

Het aftellen is begonnen meisje. Blij dat de medicijnen aanslaan en dat je je weer beter gaat voelen. Blijven drinken en pas goed op dan zal het wel lukken en kun je gezond mee op safari. Maar eerst Lekker nog een week de batterij opladen aan het zwembad in de zon. Geniet, want hier vriest het 's nachts al weer.
Ik krijg ook steeds meer zin om te komen en dan maken we er een pracht vakantie van, samen met Anita, Stijn en Marcel. De foto's van de plaatsen waar we overnachten zien er goed uit dus dat wordt genieten.
Laat het nog even weten als ik iets mee moet brengen.
Kus Papa xxx

Kees van Bergeijk

Hoi Lesley,

Jammer dat je ziek bent maar gelukkig weer aan de betere hand. Geniet de laatste dagen van deze prachtige periode. Kijk maar lekker uit naar de vakantie met je vader en de andere personen.
Nogmaals chapeau voor je inzet in dit land en kom maar bij straks tijdens de vakantie.
Fijne laatste dagen en tot in Nederland.
Gr, Kees

Harrie

Hallo Lesley,
Nog snel een korte reactie voordat je daar weg bent en je lekker kunt uitrusten van al het goede werk dat jullie daar hebben gedaan. Je hebt tijdens je stage veel gezien en meegemaakt en belangrijke levenservaringen opgedaan. Nu nog een mooie vakantie, eerst relaxen aan de kust en dan met je vader op avontuur. Ik weet zeker dat je ervan zult genieten. Wij wensen jullie nog een mooie vakantie toe en tot ziens in Nederland.
Groeten, Harrie

Mariëlle en Huub

Hoi lesley,

Goed te horen dat je weer aan de betere hand bent. We hebben genoten van de foto's en je verhalen en wat een ervaring zeg! het blijft keistoer dat je dit hebt gedaan!! Geniet van de welverdiende vakantie.

PS laat je nog vlechtjes zetten :)

Mariëlle en Huub

Wanneer kom je precies terug? Onze jongens willen dat graag weten!

Groeten
Mariëlle en Huub
Koen en Paul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!