Bijzondere dagen

Hoi hoi,

Ik heb wel wat dingetjes te vertellen, maar ik begin eventjes met het feliciteren van mijn vriendje, want die is vandaag jarig!! GEFELICITEERD lieve schat! Hij wordt 22 vandaag. Jammer dat ik niet op zijn verjaardag kan zijn, maar dat maak ik met kerst wel weer goed.

Daarnaast wil ik Dorcas feliciteren. Ze is gisteren bevallen van een meisje!!! Hope zei voor de grap dat ze Lesley gaat heten, maar de naam is nog niet bekend. Vandaag gaan we naar het ziekenhuis om haar te bezoeken. Ook hebben we gehoord dat ze geopereerd is, maar meer weten we nog niet. We hopen dat het goed met haar gaat.

We zijn erg hard bezig met ons project en het final report is ook al bijna af. Wel realiseren we ons dat we nog maar weinig tid hebben. We hebben nog 3 weken, en 3 dagen van deze week kunnen we niet werken, omdat er weer trainingen zijn in het ICC. Dat is wel erg vervelend. We hebben onze tijd hard nodig.

Afgelopen vrijdag vierde Renske haar verjaardag. Ze is eigenlijk 9 november jarig, maar de ouders van Jolanda komen in Kenia op vakantie, dus het feestje was afgelopen vrijdag. We gingen een drankje doen bij hen thuis en daarna naar de River Side. Omdat ik de afgelopen dagen nogal last heb gehad van mijn darmen, was ik lekker om 2 uur thuis samen met Sandra. De rest van ons huisje kwam echter pas om 6 uur thuis.

Geen wonder dus dat zij zaterdag met een kater (met een niet zo'n vrolijke bui) thuis bleven. Ik ging lekker met Sandra en wat anderen zwemmen en eten. Het was de afgelopen dagen niet altijd even mooi weer, maar zaterdag hadden we geluk, want het zonnetje scheen.

De zondag was erg rustig. Lekker spelletje doen en rondhangen. Aangezien het niet helemaal goed ging met mijn buik, was het wel fijn om even thuis te blijven

Voor de liefhebbers heb ik het filmpje van het slachten van onze hanen online gezet. Mocht je het liever niet zien, dan zou ik ook echt niet kijken.

Tot snel! Liefs uit Kenia x

Reacties

Reacties

Maikel

Hoi lief,

Fijn dat het zo goed gaat met Elizabeth en Dorcas! Ben blij dat alles goed ging.

Leuk dat je nu alweer een tweede verjaardag hebt meegemaakt! Nu de mijne nog inderdaad ;). Zorg maar gewoon dat je veilig in Nederland aankomt. Dan vergeef ik het je.

Doe iedereen de groeten van mij en geef ze een rondje namens mij vrijdagavond.

Love you


Maikel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!