Het moet niet gekker worden

Het moet niet gekker worden.. Vanochtend konden we het ICC niet in, omdat er een kip een ei lag te leggen naast onze deur!! Dat kan echt alleen in Afrika. Blijkbaar kan een kip dood gaan als je die laat schrikken terwijl ze een ei legt..

Daarnaast hebben we ook nog een kikker in het ICC. Best wel grappig, want Hope is er bang voor.

En er zijn OVERAL beesten. Groot en alle kleuren van de regenboog. Er springen hier ook gigantische sprinkhanen rond. Toen het vanochtend stopte met regenen, vlogen er overal vliegende mieren rond.. Als ik dit had geweten.... Nee grapje

Wink
.

Toen ik gisteren mijn was deed, besloot ik het naar binnen te halen voordat het zou gaan regenen.. Aangezien we bij Bavaria waren, is dat niet gelukt. Nou hangt mijn was sinds gisteravond in de regen

Frown
.

Dat was het weer

Wink
.

Ik heb nog foto's die ik graag online wil zetten (zoals de kip) en Stijn en ik hebben samen Kitui gefilmd. Binnenkort komt er dus een hilarisch filmpje van Kitui online.

Reacties

Reacties

Robin

Heeyy Lesley!

Ik kreeg weer een reminder mailtje, en kwam tot de ontdekking dat ik alweer 4 verhalen had gemist...
Wat een avonturen daar in Kenia, hier is het veel rustiger (ook slecht weer nu, NL he, project gaat zn gangetje, hebben eindelijk een contract.... etc).
Ik ben wel benieuwd naar foto's van de "Gekleurde vliegende beesten", heeft Stijn daar niet intussen al een wazige leuke naam voor verzonnen (iets als Carnavalmuggen?) :P
Ik kijk weer uit naar de volgende!

Groetjes!

Anita ( mama Stijn )

Hoi Lesley
Ken je het liedje :Weet je wat ik zie als ik gedronken heb ? Nou nou, allemaal beestjes, zoveel beestjes om me heen ......
Hopelijk zijn er wat minder als wij komen en is die regen dan ook in zon verandert !!!!!
Nog maar 4.5 week te gaan,hiep hoi !!!!
Knuffel aan jou en knuffel aan Stijn.Liefs Anita

Kirstin

Leuk toch, overal van die vliegende beestjes :D ;)
Een docent van me, die zou ze allemaal gaan vangen en ze dan opprikken, voor zijn insectencollectie.... (rare wezens soms, die biologen)
Maar wapen je maar goed met insectensprays!

En nja denk niet dat je was er veel droger op gaat worden als die buiten blijft hangen, dus haal maar naar binnen :P

Knuffel Kirstin

oma en rubin

nu was de kip er toch eerder dan het ei de kip heeft er wel lang over gedaan heeft nu zeker wel pijn in zijn billen hahahah al die beesten ik zou er gek van worden sprinkhanen enz

Groetjes Oma en Rubin

Peter Mascha Lieke Fenna

Hoi Lesley we vinden je verhalen leuk om te lezen en nog heel veel plezier!!

Groetjes
Peter, Mascha
Lieke en Fenna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!