Insecteninvasie

Hoi allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Ik wilde het gisteravond doen, maar ons huisje veranderde in een insectenfeest. Er vlogen gigantische beesten rond. Nadat ik er 3 verslagen had na een lange battle, vlogen er nog 4 rond. Toen ik in de badkamer kwam zaten er nog eens 2. Ik besloot dat mijn bed met klamboe een prettige plek zou zijn.

Net was het weer feest. Er vlogen tientallen vliegende mieren rond die overal op gingen zitten, inclusief op mij. Als klap op de vuurpijl kwam er nog een grotekakkerlak en een gigantisch vliegbeest op bezoek. Echt zo van 'wat ben jij in godsnaam?!?!?!'. Ik had er genoeg van en besloot lekker in bed mijn blog te gaan schrijven. En jawel hoor, wat vond ik in onze slaapkamer... Nog zo'n gigantisch vies vliegbeest! Ik denk boeiend.. Ik ga wel onder de klamboe zitten! Licht uit, onder de klamboe... KOMT IE ZO VANAF DE GRONDMIJN KLAMBOE IN GEKLOMMEN! Ik schrok me dooood. Na het overwinnen van dat beest maarmijn klamboe in mn bed gepropt... Niemand komt er meer in!

Ik heb het echt helemaal gehad met die beesten. Alles jeukt en kriebelt door die beesten om me heen. En dan heb ik het nog niet eens over al die muggen. Goed... tijd voor mijn blog dus!

In het ICC zijn we nu bezig met trainingen voor buddies. Het is leuk om te zien dat sommige buddies zo enthousiast zijn. Dat is vaak omdat ze nog nooit achter de pc hebben gezeten of nog nooit een pc gezien hebben. Ze vinden het dan alleen al geweldig om in MS Word een tekst te typen, groter te maken en een andere kleur te geven. Het is wel jammer dat door de trainingen onze opdracht een beetje stil ligt.

Afgelopen weekend heb ik een harde schijf gekocht om foto's te verzamelen voordat ik naar Nederland ga. Ik ben al begonnen en heb nu eindelijk de foto van mij met de krokodil. Ik ga al mijn foto's bijwerken, want ik heb nu weer meer foto's van de rock en pool party bijvoorbeeld.

Als afsluiter is het misschien leuk om te vertellen hoe een normale werkdag eruit ziet voor mij.
8:15 opstaan
9:00 naar het ICC lopen
9:15 hard werken in het ICC
13:00 Lunch in het centrum of thuis
14:00 Weer aan het werk
17:00 Klaar met werken en het centrum in of naar huis ( ligt eraan of we nog boodschappen nodig hebben of dat Stijn of ik moet koken)
19:00 Eten
Daarna Lost kijken/spelletje spelen/film kijken/lezen/schrijven

Dit alles hangt ook af van de stroom. Als het namelijk uitvalt, is werken in het ICC niet echt mogelijk. De avonden zijn dan ook opeens anders. Dat wordt dan koken bij kaarslicht bijvoorbeeld. Zo ook gisteravond weer. Sinds het 's nachts en 's avonds zoveel regent, is de stroom vaak weg. Het geeft wel sfeer!

Ik denk datik dalijk foto's ga uploaden, als de stroom niet uitvalt.

Tot de volgende keer en liefs uit Kenia!

Reacties

Reacties

Mama

Hoi meiske,nou je kon me wegdragen daar,oh oh wat een ellende met die beestjes.
Maar het zal wel weer een geweldige stijd geweest zijn daar,om te brullen hahaha.
Probeer een hordeur op de kop te tikken,misschien is het dan minder.
Heerlijk om je verhaal weer te lezen,en er komen steeds meer mensen bij om je blog te bekijken,ben dan ook wel erg trots.
Hier is het echt herfst en vroeg donker,de mooie dagen voor de sint en kerst komen er weer aan,maar dan ben jij gelukkig weer thuis,ik kan niet wachten.
Dikke kus lieve schat en tot snel XXXxxxXXX Mama.

Papa

Hoi schat,
Da's de eerste keer dat je iets schrijft over die insecten. Dat ze nu komen ligt zeker aan het regenseizoen? Dan willen ze s'avonds zeker naar binnen, naar het licht. Er zijn toch wel middeltjes tegen? Een hordeur of een vliegengordijn voor de deur en de gaten in de ruiten (die we zagen op het filmpje) dichtmaken zal toch wel helpen. Dan kun je tenminste wat rustiger slapen.
Zou het niet zo moeten zijn dat je eerst je opdracht afwerkt en dan de trainingen van buddies verzorgt?
Het gaat hard schat. Voor je het weet gaan we samen met Stijn en zijn ouders op safari.
Kus van Papa

Kees van Bergeijk

Hoi Lesly,

Ik geef je vader wel een spuitbus mee.
Een enorme grote bus waarmee je zefs een olifant kunt omduwen.
Wel vervelend natuurlijk maar wellicht wen je er ook wel weer aan?
Houd je haaks en denk in je bed maar aan de schaapjes uit Nederland dan slaap je zo.
Veel succes verder nog met je opdracht.

Gr, Kees

Nathalie

Hoi Lesley!

Ik volg je blog al sinds je weg bent maar laat nooit een berichtje achter bedacht ik me. Dus bij deze een berichtje van mij.
Je schrijft je verhalen erg leuk en volgens mij heb je het hartstikke naar je zin. Je betekent ontzettend veel voor de mensen daar. Super goed! En die insecten zouden ook echt niks voor mij zijn..

Weet je nog dat je zei dat ik mn rijbewijs wel zou hebben als je terug bent? Nou ik heb hem ruim op tijd want heb maandag afgereden en ben geslaagd =)
En over Maikel, hij mist je wel hoor. Ik krijg af en toe extra knuffeltjes omdat hij liefde teveel heeft. Haha

Nou, heel veel succes en plezier nog en ik blijf je verhaaltjes lezen.

Xxxx Nathalie

Brechtje (zus van Stijn)

Hey Lesley!
Wat een geweldige verhalen weer op jou site.. En de foto's zijn ook super! Ben blij om te horen dat je het nog goed maakt daar, genoeg te beleven :) Kan me wel voorstellen dat je thuis nu onderhand begint te missen, de routine sluipt er vast een beetje in nu.. Nog maar een paar weken werken en dan komen de ouders al weer! Alvast heel veel plezier de komende weken en natuurlijk met de reis!
Groetjes!

Rick

Heey Lesley,

Jeetje wat een insectenboel zeg!
Zie het gewoon helemaal voor me hoe het gaat als ik zo je verhaal lees haha. :P
En dan denk je veilig te zijn in je klamboe.. kruipt het erin gadver!

Leuk om een te lezen hoe je dag eruit ziet ook.
En dat van die trainingen lijkt me ook leuk ondanks het de opdracht in de weg staat.

Nog even en je kunt samen het aflsuiten met een safari enzo!
Ben benieuwd!

Kus,
Rick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!