Arme Henk en Frans...

Dit blogbericht is ter nagedachtenis aan Henk en Frans.. Ze zijn vandaag geslacht en opgegeten..

Ik stond erbij en ik keek ernaar, maar heb niet meegegeten, omdat ik al een andere eetafspraak had (dit kwam me natuurlijk goed uit). Het zag er wel erg lekker uit.

Henk en Frans... We zullen jullie missen..

PS: Henk en Frans waren onze hanen.

Maikel

Het waren in iedereen geval mooie laatste uren. Dat jullie nog maar culinair mogen genieten van hun nageslacht!

Rick

Heey Lesley,

jij blij dat je niet mee hoefde te eten!
jakkes dan weet je gewoon letterlijke welke haan je op je bord hebt liggen..

Ik verzorg ze toch liever hoor! haha :P

Kus,
Rick

p.s. Leuke foto samen met de haantjes :)

Papa

Hoi schat,
Heb eergisteren mijn prikken gehad. Vier stuks, twee in de bovenarmen en twee in de bovenbenen. DTP, Tyfus, Hepatitus en gele koorts. Stelt niet zoveel voor; wat spierpijn in de bovenbenen.
Anita, Marcel en ik hebben besloten om ons visum op het vliegveld in Mombassa te halen. Schijnt heel snel en simpel te gaan.
'Le cocq est mort', 'il ne dit ne plus coc o di, coc o da' naar een oud frans en dom kinderliedje, of te wel vrij vertaald: 'De haan is dood' (4x) en dan 'hij zal nooit meer roepen kukeleku, kukeleku' (2x). Stom hé, maar het was het eerste waar ik aan dacht toen ik zag dat Henk en Frans de geest hadden gegeven.
Goed dat je niet hebt meegegeten. Hoe lekker ze ook waren; ik geloof niet dat je er van had kunnen genieten.
Groejes en kusjes van papa xxx

Anita (mama Stijn)

Hoi Lesley
Over 5 en een halve week zijn we er al ! Ook wij hebben de prikken gehad en malaria recepten !! Wat zijn we goed bezig, toch !! Het vriest hier licht `s nachts en de bladeren vallen van de bomen !!Kale boel .Over een paar weken spreken we weer af met je ouders,zodat we de stoelen kunnen reserveren in het vliegtuig ..... Hele vette knuffel Anita