Rondleiding huisje

Hoi allemaal,

Stijntje heeft een rondleiding door het huisje gefilmd. Helaas stond ik toen onder de douche en ben ik zelf niet te zien. De badkamer dus ook niet.

Komt ie!

We hebben nu ook internet, dus ik kan foto's uploaden!! Ik weet alleen niet of het internet zal blijven werken, maar dat zien we dan wel.

Doeeiii

Ps: We hebben vandaag de planning van ons project gemaakt én we zijn alvast begonnen!

Marjolein

Hee Lesley!
Wat een leuk huisje waar jullie zitten! Bevalt het allemaal goed? Al een hoop gezien daar in Kenia? Jullie hebben al een hoop gezien aan de andere verhaaltjes te zien:D Super leuk:) Veel plezier nog en succes met de stage. Doe de groetjes aan Stijn!
xx Marjolein

Nick

Leuke kamer.. En die knuffel op je slaapkamer :D (lees op je bed).. (had niet anders verwacht :D)

Wel leuk huisje zo voor zen 5en.. Jullie gaan vast nog een hele leuke tijd tegemoet. En uiteraard hou ik het blog gewoon in de gaten ;)

xx

Maikel

Hoi Stijn,

Mijn grote complimenten voor je grootste rondleiding! Van al de rondleidingen die ik heb gezien, was dit degene met de meeste 'spullekes'. Heel erg bedankt! en ik hoop dat je nog vaak de functie van cameraman op je zal nemen.

Hoi schat,

Je huisje ziet er erg leuk en gezellig uit! Precies groot genoeg voor zn vijfen. Je hebt de slaapkamer in ieder geval net zo netjes gehouden als je eigen slaapkamer thuis ;).

Volgens mij zijn je huisgenoten ook echt leuke mensen en kan je het daar prima met ze uithouden. Wel fijn dat je die mensen om je heen hebt.

Heb al gezien dat je goed voor je zebra zorgt. Ik let ook nog steeds goed op je beer hoor!

Waarschijnlijk lig je nu te slapen, dus wens ik je een hele fijne nacht *kusje* met mooie dromen.

Geniet nog van het weekend en alvast veel succes volgende week! Weet zeker dat je er zin in hebt.

Love you x

Je vriendje

Henk de Ruyter

Hoi schat,
Het is zondagmiddag en je eerste week van huis zit er op.
Veel nieuwe indrukken opgedaan en te weinig tijd om het echt te verwerken. Heel erg wennen. Alles is anders maar als ik het verhaal van Karin en Stefan hoor dan zitten jullie nog niet zo slecht.
Fijn dat we weer contact hebben, dan blijven we ook op de hoogte van wat er bij jullie gebeurt.
Als ik het goed begrijp kun je morgen aan de gang. Gelukkig maar want daar ging je eigenlijk voor en dan gaat de tijd ook wat sneller. Dan ben je bezig met iets nuttigs. Maak er een mooi project van en pas goed op jezelf en de rest.
Kus van papa xxx