De eerste dag!!

Jaja, ik zit in een hotelletje in Nairobi en ik heb internet! Dus de kans om eventjes wat op mijn blog te zetten. De reis was echt super. Een eigen beeldschermpje met films om uit te zoeken. Lekker eten en leuke mensen.

Daarna werden we opgewacht en werden we met busjes naar een hotelletje gebracht. Op het vliegveld hadden we nog wat geld gewisseld, dus dat is ook meteen in orde. De mensen daar vangen ons heel erg goed op.

Het is wel heel erg anders. Al als je op het vliegveld komt is het allemaal vreemd. Toch is het door alle voorbereidingen en verhalen heel erg meegevallen. Alles verliep voorspoedig. Je betaalt daar met briefjes in de automaten. Een flesje fanta was 60 shilling (ong 60 eurocent).

Nu ben ik hier in een klein hotelletje in Nairobi en deel ik een kamer met 5 andere mensen. Morgen gan we Nairobi in en zullen we nog krokodillen gaan kijken geloof ik. Er wordt in ieder geval goed voor ons gezorgd.

Omdat ik de computer beloofd heb aan iemand anders, maak ik een einde aan mijn bericht.

Ik wil even iedereen bedanken voor de reacties en de smsjes! Echt helemaal super!