De laatste dag

Jaja,

Morgen is het zo ver!!
Om 6 uur in de ochtend rijden we aan naar Schiphol om daarna om half 11 met het vliegtuig naar Nairobi te vertrekken.
Ik moet zo nog eventjes mijn koffer inpakken. Alles ligt gelukkig al wel klaar, dus als het goed is is het inpakken dan zo gedaan.

Ik had verwacht veel zenuwachtiger te zijn, maar ik ben erg rustig.
Waarschijnlijk komen die zenuwen morgen pas.

Het is wel erg jammer dat ik vorige week verkouden ben geworden en dat dat nog steeds niet weg is. Daar baal ik een beetje van.
Ik heb last van mijn keel en heb soms hoestbuien.
Gelukkig gaat het vandaag al ietsje beter, dus met een beetje geluk heb ik er morgen nog maar weinig last van.
In Nairobi aankomen zonder stem is ook weer zoiets..

Voor nu ga ik nog even lekker genieten van het thuis zijn en ik neem straks nog een lekker warm bad. Dat zal namelijk ook drie en een halve maand niet kunnen.

Tot snel allemaal!
En laat een berichtje achter op de website!

Reacties

Reacties

Maikel

Geniet er nog even van!

Kirstin

Jammer dat ik je niet meer nog eventjes gezien heb... Wou gisteren toen ik naar Wageningen vertrok nog even doei zeggen maar toen was je niet thuis ;) Dus dan nog maar een virtuele afscheidsknuffel!

bregje en jan

Beste Lesley,

Heel veel plezier en succes de komende maanden! Wat een groot avontuur die ongetwijfeld onvergeteljjk en leerzaam gaat zijn!
We vonden het leuk dat je er vrijdag nog bij kon zijn!

Lieve groeten
Jan en Bregje

Marijke van de Watering

Ik denk Lesley dat ik wel namens heel Govers spreek om jou een goede reis en een fijn verblijf (zonder bad) in Nairobi toe te wensen
Groetjes van de Govers Groep

Henk de Ruyter

Hoi schat,
Ik kreeg net het SMS'je van je dat je zo rond half zeven veilig geland bent. Zo weet iedereen die je volgt dat je er al bent.
Geniet van deze ervaring en pas goed op jezelf (en natuurlijk ook op Stijn).
xxxx
Papa

Corry Huffenreuter

Hoi Lesley, geniet van alles wat je gaat meemaken, het zal een geweldige ervaring zijn.
Lieve groet,
Corry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!