Nog een week..

Hoi allemaal,

Nog maar 7 nachtjes slapen en dan ga ik al naar Kenia. Volgende week op precies dezelfde tijd zit ik samen met Stijn in het vliegtuig en moeten we nog zo´n 3 uurtjes vliegen voor we landen. Wat is dit spannend!!

Ik ben vandaag met mijn vader koffers gaan kopen, dus volgens mij heb ik nu alles wat ik nodig heb voor mijn reis. Nu nog inpakken!!

Aankomende woensdag, 1 september, geef ik nog een 'afscheidsborrel' om even doei te kunnen zeggen tegen iedereen. Dat vind ik zelf toch wel erg leuk.

Wat gaat de tijd toch snel..

Groetjes,

Lesley

Reacties

Reacties

Robin

Lesley!

Heel erg veel plezier he! :) Ik heb vandaag 1e dag EPS gehad, dat wordt keileuk!! :D Ik mag smartphones programmeren bij Everest.. Vertel je woensdag wel ;)

XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!