Onze safari

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag onze safari gezien voor na de stage. Deze reis begint op 6 december.

Komt ie:

1e dag (6 dec): Stijn en ik gaan mijn vader en zijn ouders van het vliegveld in Mombasa halen. Vanuit daar gaan we naar een hotel. Waarschijnlijk vroeg naar bed, want de volgende dag begint onze safari!

2e en 3e dag: Tsavo West.

4e en 5e dag: Amboseli National Park.

6e dag: Weer even in Nairobi.

7e dag: Naar Nakuru National Park.

8e en 9e dag: Naar Lake Naivasha.

10e en 11e dag: Op bezoek bij de Masai.

12e dag: Met de nachttrein naar Mombasa.

13e en 14e dag: Genieten van het strand van Kenia en een mooi hotel. Zon, zee, strand!

15e dag: Mijn vader en de ouders van Stijn vliegen deze dag terug naar Nederland. Helaas konden we niet samen vliegen.

16e dag (22 dec): Het zit erop. Stijn en ik gaan weer terug naar huis, na hopelijk een onvergetelijk avontuur.

De reis staat uitgestippeld op het kaartje. Stiekem ga ik nog erg veel zien van Kenia zelf. Ik heb er zin in!!

Reacties

Reacties

Maikel

Hey lieve schat,

Dat klinkt allemaal erg mooi! Je gaat gewoon eindelijk de stage van je dromen doen. Na al het lesgeven, opbouwen en de bevolking ondersteunen, heb je de safari wel verdiend.

Het zijn bijna al de plekjes die ik voor je uit hebt gezocht en die in je boekje staan ;). Ik hoop dat de safari avontuurlijk, spannend en mooi wordt! Dat je hem met je pap doet, maakt het extra speciaal.

Ik ben heel erg trots op mijn stoere meissie!

Op de 6de kom ik je uitzwaaien en dan hoop ik dat ik je weer heeeeel snel in mn armen kan sluiten op 22 december.

Heel veel plezier schatje en geniet ervan. Ik weet zeker dat dat gaat lukken.

Denk je ondertussen ook een beetje aan mij?

Love you very much xXx

Je vriendje

Daphne

Hi Les,

Hopelijk weet je stiekem nog wel een beetje wie ik ben. Ik kwam via Maikel op je blog terecht en ben toch stiekem ook wel heel erg nieuwsgierig hoe het je gaat bevallen in Kenia, heb er namelijk heel veel van gehoord van je lieve vriendje.

Vind het echt tof dat je je dromen najaagd en dat je je in gaat zetten voor de armere onder ons! Ik wens je dan ook heel veel plezier en vooral succes toe de komende maanden!

Ik zal je vriendje goed aan het werk zetten tijdens ons project, zodat hij een beetje afleiding heeft! Grapje hoor, ik houd hem in de gaten!

Één ding weet ik zeker, hij gaat je heel erg missen!

Liefs,
Daphne

Kim

Hey Lesley!

Wat leuk dat je een site bij gaat houden, kunnen we je toch nog een beetje volgen :)
Hopelijk heb je genoeg ruimte op deze site voor foto's van al je belevenissen!

Nog maar 11 daagjes! Spannend!!
Wij gaan je volgen! Maar eerst komen we nog even langs volgende week!

Liefs Joost & Kim

Rick

Heey Lesley,

Ziet er leuk uit die safari enzo zeg!
Ben echt benieuwd naar als je verhalen die je hier gaat plaatsen.
Echt spannend dat je zo ver weg gaat voor je stage.

De afscheids borrel was ook erg leuk trouwens.
En ik hoop dat het een leuke stage gaat worden worden!

Kus,
Je Neef

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!