Mijn eerste blogbericht

Hallo allemaal,

Welkom op mijn reisblog!

Ik heb besloten om een weblog bij te gaan houden voor de mensen die het leuk vinden om mij te volgen tijdens mijn bijzondere reis. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn avonturen en verhalen te lezen en dat jullie ook een keer een berichtje achterlaten. Veel plezier!!

Zoals jullie misschien wel weten ga ik samen met Stijn stage lopen in Kenia voor 3 maanden. Daarna zullen we nog 2weekjes rondreizen door Kenia. Die laatste 2 weken komt mijn vader meereizen.

Stijn en ik gaan in Kitui (een plaatsje in Kenia) een servicedesk opzetten voor de scholen in de buurt. Zij kunnen daar dan naartoe met al hun problemen. Wij zullen dus ook gaan bekijken wat ze aan apparatuur hebben op de scholen, zodat dit geregistreerd kan worden. Als kleinere opdracht mogen we ook les gaan geven en masterclasses geven. Zowel aan trainers en docenten als aan de leerlingen daar.

Ik hoop dat ik in Kitui erg mooie dingen kan doen voor de kinderen daar. Mijn mening is namelijk dat elk kind recht heeft op goed onderwijs. Niet alleen de rijke kinderen verdienen een kans, ook de kinderen die het minder goed hebben.

Al sinds november 2009 ben ik bezig met het voorbereiden van mijn reis naar Kenia. Het wordt nu wel een beetje tijd dat ik ga vertrekken. Ik heb er ongelofelijk veel zin in, ondanks dat het toch ook stiekem wel erg spannend is.

Ik zal binnenkort een samenvatting geven van alle voorbereidingen die ik gedaan heb. Hopelijk zijn al deze voorbereidingen goed voor een prachtige reis naar Kenia.

Groetjes,

Lesley

Reacties

Reacties

Mama.

Hoi lieverd,nou nog een paar dagen en dan is het zo ver,je site ziet er geweldig mooi uit.
Ik weet zeker dat je met Stijn een geweldige tijd tegemoet gaat,en zal je verschrikkelijk gaan missen ,maar via deze site ben je toch een beetje bij me,heel veel plezier dikke kus Mama. xxx.

Nick

Nou van mij dan ook een reactie ;)
Ik volg je uiteraard ook via dit blog.. hoop wel dat we nog wel contact hebben in de tussentijd;) kan natuurlijk niet zolang zonder je haha..

Had je alleen geen vrolijker kleurtje kunnen vinden dan dit zwart ;) (al is het contrast zo wel goed (dus goed leesbaar))

Heel veel plezier met de reis en ik stuur vast nog wel een berichtje. Doe Stijn ook de groeten van mij he,, hij kent me vast nog wel haha

xx

oma en Rubin

hoi Lesley,

oma en Rubin wensen je alvast veel plezier, en een hele leuke tijd in kenia.
hopelijk doe je er veel ervaring op. het is altijd handig in je verdere toekomst.

groetjes Oma en Rubin.

saskiavanopstal@hccnet.nl

hoi Lesley hoe gaat het in kenia ik heb al wat verhalen van je gelezen ik hoop dat je een mooie tijd daar hebt
groetjes en veel succes daar groetjes Saskia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!