Elizabeth[7/11/2010], nog geen dag oud (kindje van Dorcas)

Reacties

Reacties

Maikel

Aww, wat een moppie!

oma en rubin

wat een leuk kindje en gefeliciteerd met Maikel
en het filmpje heb ik maar niet gekeken.
ik heb hem ook even een mailtje gestuurd.


doei Groetjes oma en rubin

Mama

Wat een schatje zeg,en zo mooi gaaf.
Feliciteer Dorcas van ons en geef haar een knuffel.
Waar is de foto van jou en de baby?
Dikke kus Mama XXXxxxXXX.

Lesley

Die kon ik helaas later pas uploaden. Ze staan erop!

monique

aaa wat een schatje, gezond ter wereld en ook de moeder maakt het goed!, dat is toch best bijzonder. Deze foto's zien er toch leuker uit als die slachtpartij van Henk. tjee wat ben jij koelbloedig zeg om dat te filmen. Vrijdag gaan we de verjaardag van je lief vieren is voor hem natuurlijk niet zo leuk omdat jij er niet bij bent, maar ik weet een goedmaker!!! ik geef hem een extra knuffel daar wordt'ie vast vrolijk van. Ik begrijp dat jullie best nog wel wat te doen hebben voor je studie, maaar euhh niet vergeten te genieten daar hoor, voor al van zo'n klein mensje die misschien over 18 jaar een stageadres in nederland zoekt. gr. Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!